Är redo för det nya livet

 Då var flyttsläpet lastat och klart. Även bilen är proppfull med grejer som ska med ner till Småland.
I morgonbitti åker vi. Då får jag tillträde till min nya lägenhet. Woho.
 
Det känns kul men samtidigt jobbigt också. Men det kommer att gå bra. Jag är inte orolig i alla fall. Allt löser sig med tiden och jag har tålamod, så det blir inga problem. 
 
Det har vart en lång dag idag. Jag har hunnit med mycket. Tränat, duschat, ätit, packat, städat, handlat gardiner och annat bra att ha till lägenheten, hämtat brev på posten, jag har vart hos mamma och lastat möbler i släpen, blivit bjuden på middag i samma veva samt fixat med en ny bank, Ica-kort och försäkringar. Så nu är jag redo för det nya livet i Småland. 
 
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0