Har flyttat till Småland nu

Här borta i Småland är det full rulle. Jag och Nalle och målat om, lagt golv och flyttat in alla saker i lägenheten. Det är en pytteliten etta på ca. 15 kvm. Innan såg rummet för taskigt ut, men nu har det fått ett helt nytt utseende, ett helt nytt lyft. Det kommer bli jättebra när det är klart.  
Efter 7 timmars bilfärd med släp skrev jag på lägenhetsavtalet och fick nyckel i handen. Mitt första riktiga stora köp/avtal. Känns jättebra.
Imorgon börjar skolan i Älmhult. Det känns pirrigt. Men det är skönt att ha ett ställe att bo på i Alvesta i alla fall. Typ 40 minuter till skolan bara.
 
Jag mår bra ifall någon undrar. Tänkte bara inflika med det.
 
Grattis Hugo! (I efterskott). Nu är vi lika gamla igen. Men på tisdag fyller jag år och då blir jag gammal igen.  
Nu måste jag fortsätta att packa upp och städa här. Tack så mycket för all hjälp, min älskade Nalle. Du är bäst. Och duktig.
Ha det gott.
 

Skriv tillbaka
Postat av: Lina

Grattis grattis till ett förhoppningsvis lyckat köp. Du
Får lägga upp lite bilder så jag vet hur du bor :)

2012-09-02 @ 23:34:03
Postat av: Louise

Ja tack så mycket. Jag ska lägga upp lite bilder lite senare. Nu är det inget att fota än. Allt är bara kaos. Men om någon vecka eller två. Då.

2012-09-06 @ 12:21:10
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0