Pimp your bed

Jag kommer skriva vad jag gör på min praktik här, varje dag, så det kanske inte är så roligt för er att läsa. Men det är till en skoluppgift där jag ska dokumentera vad jag gör på dagarna och sedan skicka in till skolan.
 
Hur som helst så har jag stylat två sovrumsmiljöer idag. Jag fick inte välja möbler eller påslakan, men annars hade jag fria händer.  
 Blev en klar förbättring. Inte sant? Här skulle jag matcha en sovrumsmiljö med en turqouise-teak sittgrupp.  
Även denna sovrumsmiljö blev mycket bättre. Möblerna är i massiv björk och kommer från StolAB. Väldigt fint när träet är sådär ljust. Skandinaviskt och friskt, på något sätt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0