2:a Advent

Den andra advent bjuder på tågfärd ner till Alvesta igen. 2 veckor kvar, 6 skoldagar kvar att härda ut innan jullovet.
Just nu är jag kvar i Stockholm en stund till och packar och fixar här hemma. Ska slänga mig i duschen innan jag åker också. Med allt det här sagt så blir det inte så mycket andra adventsfirande idag. Jag är inte förvånad men det är tråkigt att inte få vara hemma och njuta av julen och vintern så mycket. Men jag gör det lilla jag hinner med.
 
I veckan så kom som sagt adventsljusstakarna fram, julgardinerna kom upp, några fler julljusstakar kom fram och några tomtar syns här och där.
Men något bak hann vi inte med. Blir kanske nästa helg. Eller helgen efter det. Eller lagom till nyår.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0