Nyår

Idag är det nyårsafton. Sista dagen på det här året. Jag ska tillbringa mina sista simmar på det här året med mina närmsta vänner hemma hos Hugo och Lina, i en förort söder om stan. Vi ska äta en lyxig tre-rättersmiddag, dricka skumpa ock leka roliga lekar (om det hinns med).
Snart ska jag dit och förbereda maten med Nalle, Micke, Hugo och Lina. Sedan kommer Hensch, Fredrik, Toffe och Jeff med flickvän. Ska bli jättekul. Ser verkligen fram emot allt det här. Att fira in det nya året och lämna år 2013 bakom mig.
 
Kommer inte på något positivt som har hänt mig det här året. Tre personer som jag kände har dött och två till som jag vet vilka de var. Skolan har inte blivit bättre, varken med utbildningsinnehåll eller lärarpedagogik. Det fanns ingen snö varken på julafton eller på nyårsafton här i Stockholm. Fick fira en ensam födelsedag i Alvesta.

Jo, det positivaste som har hänt var att jag fick åka luftballong när jag minst anade det, jag var på Gyllene tider konsert och var på två bröllop till Nalles släktingar också.
 
Så nu firar vi in det nya året och det SKA bli bättre än det här året. Det måste bli bättre.
 
Skål.
 
Gott Nytt år!

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0