Kryssning på Galaxy

Ja, kryssningen blev bra som vanligt. Roligt sällskap som inte somnade ifrån en för en gång skull också. Maten kanske inte var den bästa men drinkarna var goda och det fanns plats på dansgolvet framåt sentimmarna.
Jag hade roligt hela kvällen och dagen därefter mådde jag skit, som jag säkert förtjänade, när jag tog den sista drinken runt 5-6 på morgonen innan jag gick och la mig för sömn. Men roligt, det hade jag.
Sedan avslutade vi kryssningen med att åka hem till Lina och Hugo och kolla på Melodifestivalen och äta pizza. Helt plötsligt kunde man även trycka i sig en massa popcorn och julmust också. Då var man på rätt bana igen.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0