Fira brorsans födelsedag

Jag firade min brors födelsedag i helgen. Jag och sju killar till (brorsan, min sambo och brorsans kompisar). Vi käkade middag på PizzaHut inne i stan, brorsan favoritställe. Tre-rätters och lite cider på det. Brorsan fick en massa presenter av mig och Nalle.
Efteråt drog vi vidare till Aifur krog och bar vid Gamla stan. E-types vikingakrog. Jag har vart där tidigare och det är inte mitt favorit ställe om jag säger så. De säljer bara öl och mjöd där typ. Men sällskapet var trevlig och säckpipamusiken var värdelös.  
När de stängde drog vi vidare till en annan bar vid Gamla stan. Vet inte vad den hette men vi stannade inte där så länge heller utan drog vidare till det ökända Patricia. Kvart-i-fem-ragg-båten vid Slussen. Och ja, vi stannade där tills de stängde. Dansade rumpan av oss och drack goda drinkar.
Party all night long.
Jag hoppas att brorsan uppskattade kvällen i alla fall. Det verkade som det. Jag hade skitkul jag med.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0