Formex-mässa 2013

Äntligen har jag fått gå på Formex-mässan! Den största mötesplatsen för nordisk design. Och visst blev jag inspirerad av alla färger, konst och design. Det var jättemycket saker jag bara ville köpa med mig hem och njuta av. Färger är årets inredningtrend.
Trött efter alla intryck sitter jag här och vilar mig. En kort kort stund innan vi skulle in till nästa sal och inspireras ännu mer.
 
Jag och min kompis Kicki gick omkring i Stockholmsmässan i 5-6 timmar och bara slukade allt, inspirerades till fullo.
Och nu längtar vi ännu mer till den där drömvillan vi ännu inte har men bara vill ha. Stort hus och stor tomt så alla inredningssaker får plats. Så att allt man vill ha får plats och syns och används i huset. Eller utomhus.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Vad fina bilder. Väldigt inspirerande.

2013-01-20 @ 12:54:49
Postat av: Emelie

Va, har den mässan redan vart? Varför fick inte jag komma?

2013-01-21 @ 23:34:52
Postat av: Louise

Tack.

Nämen det var bara för folk som jobbar i den branschen eller för vissa studenter, som fick komma. I got luckey.

2013-02-01 @ 11:54:33
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha. Synd.

2013-02-05 @ 19:15:48
Postat av: Louise

Ja, det tycker jag med. Det borde verkligen vara för allmänheten också.

2013-02-11 @ 23:17:14
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0