Nyår

Första inlägget på det här året borde vara inspirerande, djupt och glatt. Men jag mår som jag förtjänar idag, dåligt. Vilket bara kan betyda att jag hade det så himla bra igår.  
Allt var superbra och jätteroligt. Vi var 9 personer som åt den ryska förrätten Blini med löjrom och rödlök till och till varmrätt åt vi helstekt oxfilé med potatisgratäng och till efterrätt en perfekt crème brülé.
Så himla gott. Allt klaffade perfekt hela kvällen.
Runt 12-slaget gick vi ut men bubbel i glasen och skålade med varandra och såg på de vackra fyrverkerierna.
Jag sov över där och kom väl i säng runt 7 på morgonen och fråga mig inte vad jag gjorde fram tills dess. Men det är ju bara nyår en dag om året och då ska det märkas. GOTT NYTT ÅR på dig!
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0