En klassisk sommardag

En dag (i söndags) när vi var uppe i Hälsingland kom Kicki och Danne på besök. De har också ett sommarställe i Hälsingland  och hade vägarna förbi, innan de skulle åka hem till Stockholm igen. Jag bjöd på fika och vi satt ute i solen och svettades som gnuer bland alla insekter. Det var så varmt att till och med hunden spydde av värmeböljan. Eller av åksjuka, hårbollar eller vätskebrist.
Samma kväll var det dags för mig att äntligen bada. Jag är verkligen en badkruka som älskar att bada. Det kan ta 2 timmar att doppa mig men när jag väl är i kan jag bada i 4 timmar, som en liten flicka på 10 år. Leker, hoppar och plaskar.
 
Så nu har jag äntligen badat för första gången för i år. Yey.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0