Norrlandsshopping

I lördags åkte jag till Bollnäs för att shoppa lite. Det blev en tur till klassikern Dollar Store och sedan till grannbutiken Karlssons. Och i måndags innan vi åkte hem åkte jag till Albert & Herbert som är ett roligt och udda varuhus med ett billigare sortiment på allt möjligt. 
Jag hittade fina ljuslyktor, en hemlig present, lila pärmar, leggings, kläder, tvålar, krämer och lite annat smått och gott.
Det är så roligt att handla där. Man kan hitta en massa konstiga saker där och prylar som inte annars finns i Stockholm. Skoj skoj.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

De är ju faktiskt fina å trevliga att elda!!! Puss

2013-07-12 @ 10:07:46
Postat av: Sofie

Vilka fina

2013-07-16 @ 22:26:26
Postat av: Emelie

Jättefina

2013-07-24 @ 15:20:48
URL: http://Emsi.se
Postat av: Louise

Det tyckte jag med och de är finare i verkligheten.

2013-07-30 @ 22:27:19
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0