Packa upp, packa ner

Nu har vi vart hemma i Stockholm i några dagar och väskorna har knappt hunnit packats upp innan de ska packas igen för en resa mot Åland imorgon.
 
På lördag ska fyra av mina släktingar ha ett stort kalas tillsammans med över 60 gäster gemensamt. Jag köpte de sista presenterna igår. Det var inte lätt. Två av kalassläktingarna är runt 50år, en runt 80år och en runt 15år. Så det blev en salig blandning av presenter.  
Nu återstår bara problemet vad jag ska ha på mig. Jag har alltid denna ångest. Visserligen har jag köpt en ny klänning som jag är sugen på att använda. Men tänk om det regnar? Vi ska nämligen vara ute hela dagen. Jag kan alltid ha på mig det som jag alltid har på mig, en söt kjol, blus och leggings. Eller ska jag ha lila långbyxer? Och en flashig top till? Svart klänning?
 
Åh! Jag vet inte!

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Klänning är aldrig fel

2013-07-16 @ 22:25:26
URL: http://Emsi.se
Postat av: Louise

Ja det blev en klänning tillslut.

2013-07-24 @ 15:02:40
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0