Tankar i Alvesta

Nu har jag vart i Alvesta i tre dagar och är snart på väg hem. Först ska vi bara ta en tur till Växjö och kolla på några saker sedan städa hela Ettan och packa det sista.

Först tyckte jag att det var jobbigt att åka hit. Sådär dystert och deprimerande. Men desto närmare jag kom till Alvesta desto gladare och tryggare blev jag. Tryggare av känslan av att alla rutiner, minnen och vanor kom tillbaka.

Nu när jag har vart här i några dagar längtar jag bara bort härifrån. Längtar hem till Stockholm. Längtar efter människor, butiker och ibland köer till och med.
I augusti börjar skolan igen. Då är det ett år kvar. Ett år kvar.


Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Jag tycker det var en trevlig minisemester till din lya!!!

2013-07-12 @ 10:13:44
Postat av: Louise

Jovisst var den det. Helt okej.

2013-07-24 @ 15:38:30
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0