Semelfredag

Ibland får man lyxa till det lite. Lite vardagslyx. Och idag ville Nalle ha en semla till eftermiddagsfikat, vilket jag inte tackade nej till heller.
Det blev som en god förrätt innan fryspizzemiddagen. Men varför finns det inte fler semlor eller alternativa semlor i butiken att välja på? Jag gillar inte mandelmassa, så det borde finnas fler utan. Och sådana där med sylt i. De skulle jag vilja prova.
Men som en nybliven tradition brukar mina semlar se ut så här, innan jag kan börja och äta de.
Tillslut äter jag bara en solbulle och grädde. Men det är ju det som är det godaste också.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Nice

2013-03-27 @ 17:57:53
Postat av: Emelie

Ser gott ut, den första semlan iaf.

2013-03-27 @ 23:09:02
URL: http://Emsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0