Ett hjärta har slutat slå

                                 Ett hjärta har slutat slå.
                                 En människa har slutat andas.
                                 En närstående har somnat in.
 
                                Jag kan inte sluta att tänka på det.
                                Jag kan inte sluta att gråta....
                                Jag kommer att sakna honom.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Älskade honom så, blir så tomt! Tänk nu på hur mycket jag kan älska dig istället ;) Fast han kommer ALLTID att finns där för mig!!! Kramar om Er båda två! Hårt, länge och kärleksfullt

2013-05-08 @ 00:18:28
Postat av: Louise

Inget kan ersätta honom. Tomheten återstår.

Älskar dig.

2013-07-11 @ 15:30:01
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0