Bensmärta

Skönt att vakna för tidigt en morgon av att det strålar smärta i hela benet. Från låret ner till foten. Mest runt knät. Det kändes som en blandning mellan träningsverk, kramp och som om benet hade somnat. Det var skitjobbigt. Gjorde jätteont. Har aldrig vart med om något liknande. Det liksom pulserade smärta i benet. Jag kunde knappt gå och stödja mig på benet.
 
Försökte gå lite för att få igång blodcirkulationen, men inget hände. Drack lite vatten ifall det var någon typ av kramp, men inget hände. Så jag gick och la mig igen men kunde knappt sova. Var benet avslappnat gjorde det ont. Sträckte jag på benet gjorde det ont.
Efter ett långt tag började smärtan att pulsera med färre intervaller och spred sig längre ner mot smalbenet. Efter ett tag gick jag upp igen och under dagen blev det bättre. Fast när jag stod på benet och vred det på ett sätt så kom smärtan tillbaka. Vad fan kan det vara för något? Någon som vet vad det kan vara för fel?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0