St. Jude

Jag kan inte förneka att jag känner en viss oro här nere i Alvesta, när vinden slår utanför, fönsterna vibrerar, elen skiftar och löven flyger högt i luften fram och tillbaka. Helt plötsligt stormar det till och det känns som att hela huset ska falla ihop. Och här sitter jag, ensam och vågar knappt röra mig i lilla Ettan. Tänk om halva huset blåser bort?!
Skolan är inställd halva dagen imorgon och jag har hört att stormen ska lugna ner sig till imorgon eftermiddag, men man vet ju aldrig.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Oj, är du nere i Småland nu? Hur mår du? Är du utan el nu? Hörde att några i skåne är det.

2013-10-29 @ 13:49:13
URL: http://Emsi.se
Postat av: Louise

Det var inte så farligt här nere. Läskigt att vara själv men inget hände. Inga prylar blåste bort (för mig) och inget elavbrott heller. Jag hörde också att det var mycket värre i Skåne.

2013-11-06 @ 14:01:08
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0