Fredag den 13:e

Det är fredag den 13:e idag och än så länge har allt bara flytit på bra, faktiskt. (Förutom att jag inte har sovit något i natt då jag först inte kunde somna på tre timmar, vaknade hela tiden och sedan höll grannarna på att slänga små skruvmejslar (lät det som) på golvet upprepande gånger hela morgonen.)
 
Jag hade en "tenta" idag i skolan, en gruppredovisning som gick jättebra. Tydligen kunde man bara få G på grupparbetet men vår lärare lade till lite extra ++ på vår redovisning. Så det känns nu jättebra, även om det var lite nervöst tidigare imorse.
När vi slutade sedan trodde vi att vi skulle missa tåget, men tog ändå bussen in till stationen för att sitta och vänta i typ 50 minuter. Först höll vi på att missa bussen. Vi såg den åka men vinkade lite lätt och bussen kunde stannade igen för vår skull. Sedan var tåget försenat också så vi hann precis med det tåget vi trodde att vi skulle missa. Sådan jäkla bra tajming alltså.
På måndag börjar en ny kurs att ta sig igenom, företagsekonomi. Åh så roligt.... eller inte. Men men.
 
Nu är jag hemma i Ettan och väntar på att min Nalle ska komma.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Vilken tur då

2013-10-02 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0