Den känslan.... dumhet

Ni vet den känslan när man råkar ringa självmant till en telefonförsäljare? OCH köper erbjudandet!
 
Nähe.
 
Men då kan jag berätta för dig vad du inte ska göra. När du missar att svara på ett nummer du inte känner igen. Då ska du inte ringa upp. För då kan du kanske prata med en trevlig tjej som hade ett fint tvättmedelserbjudande. Tvättmedel!
Det skulle vara så bra och kosta så mycket mindre och räcka så mycket längre och bla bla bla.
 
Hon snackade på och jag kände mig så dum hela tiden att jag gick med på hela affären och ska nu få hem ett "bra" erbjudande om tvättmedel. TVÄTTMEDEL!
Fan att jag ringde upp. Fan att jag sa ja till erbjudandet. Fan. Fan.
 
Jag kunde ju inte säga nej, när det var JAG som ringde henne. Jag kunde ju inte säga nej när hon blev så glad när jag ringde upp. Jag kunde inte säga nej, hur många gånger jag än upprepade samma mening i mitt huvud. Nej, nej, nej.
 
Ring inte upp någon telefonförsäljare. Gör det inte.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Ibland undrar jag hur du tänker...?

2014-05-18 @ 12:25:52
URL: http://Emsi.se
Postat av: Sofie

Smart tjej ;P

2014-05-22 @ 13:06:09
Postat av: Louise

Ibland har jag mina ljusa stunder

2014-05-22 @ 22:33:00
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0