Säljutbildning i ottan

Väckarklockan ringe 5 imorse. Det var dags att gå upp, göra sig i ordning och åka iväg till Kista för säljutbildning. Det nya jobbet sponsrade med utbildning, lussefika och timersättning. 
 
Fair enough. Så det var bara att pallra sig iväg dit i mörkret. 
 
Vi är 10 stycken i "min" rekryteringsgrupp och jag tror att jag är den enda med säljutbildning i bagaget. Allt som sades var en kort (2 timmar) repetition på försäljningskursen jag läste på yrkeshögskolan i Älmhult för 2 år sedan. 
Vilken tur att jag var ledig igår och kunde vila upp mig, även fast jag gick och la mig klockan 12 och kunde därefter inte somna under en timme.... 
 
Vad glad jag blev sen på hemvägen när jag fick se dagsljuset. Det var nästan som att man såg solen bakom alla gråa moln. När jag jobbar är jag inomhus utan fönster hela tiden och då får jag aldrig se dagsljuset eller solen. Då har jag ingen aning om hur vädret utanför är. Inte för att jag bryr mig speciellt mycket om vädret, men det sägs att man mår bra av solljuset. 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0