Jag Sats:ar på livet

Har du tränat på Sats någongång? Jag har ju precis börjat men det kändes väldigt överambitiöst att bli medlem där. Jag gick dit efter praktiken och ville se vilka alternativ som finns och kostnader och så. Då fick jag sätta mig i ett pyttelitet kontor med en man som började ställa frågor om vad jag ville, varför jag ville så och varför jag inte ville så. Jag blev lite ställd, visste inte vad jag skulle säga. Hade inte räknat med en personlig utfrågning. Tänkte mig mer en broschyr att ta med mig hem bara.
Vi tecknade ett träningsavtal. Ett pappersavtal. Bara det är ju väldigt överambitiöst. Och sedan ville han visa mig runt. Han ville nästan ta mig i hand och föra mig runt i lokalen, som egentligen inte är så jättestor eller svår att förstå. Jag låtsades vara intresserad. Och sedan var det tack och adjö.
 
Så nu i efterhand kan jag undra vad jag har gett mig in på. Hur sjutton ska jag palla med det här.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0