Stark mat och gott sällskap

Jag gjorde ett sista försök att bli frisk nu med att äta stark tai-mat ikväll. Snacka om att det brändes i hela munnen efter denna måltid och ändå var den inte speciellt stark, enligt andra i sällskapet (Nalle och hans mor). Men för mig var det det starkaste jag har ätit på flera år.
Jag är fortfarande hostig, slemmig och täppt i näsan och ska äta penicillin i 2 dagar till och fortsätta med hostmedicinen minst en vecka till i alla fall.
 
Imorgon ska jag gå till praktiken igen. Då kör jag på som vanligt i hårt tempo, konstant leende och långa dagar med möbelflyttning, väggmålningar och puffa till kuddar på 4 våningsplan. Hej vuxenlivet. Hejdå studentlivet.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0