Allra sista hemtentamen

Nu är äntligen min allra sista tenta gjord och inskickad. Jippie!
 
Men den var svår och hade svåra formulerade frågor. Och ska jag vara ärlig så har jag inte orkat ge 100 % på den. Kanske 60 % bara. Orkar inte bry mig och orkade inte göra den fokuserat efter praktikkvällarna. Och första helgen flyttade jag och den här helgen var jag hundvakt, så jag har inte orkat ta hand om tentan.
Men nu är den gjord och jag har försökt svarat på alla frågor. Följde magkänslan på hälften av frågorna. Känner mig..... okej med den. Nu kan jag inte göra mer, än att hoppas på det bästa och att jag blir godkänd i alla fall.
 
Woho! Sista tentan är gjord!

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0