Hejdå Alvesta

Nu så, nu flyttar jag. Nu lämnar jag Alvesta och lilla Ettan och flyttar hem till Stockholm på heltid. Det är både med sorg och lättnad som jag lämnar det som har vart mitt andra hem i ett och ett halvt år. 
Nalle åkte ner till Alvesta med släp i torsdags och sedan dess har vi packat och städat hela lägenheten och lastat både släp och bil proppfullt med möbler och alla andra grejer. 
Nu sitter vi båda i bilen och åker 70km/h på E4:ans 120km/h sträckan. Det känns.... alldeles för långsamt. Nu är det kanske 4h kvar, hem till Stockholm, när det egentligen borde vara 2h kvar. 
Man kan väl säga att vi har en mörk och lång kvalitetstid tillsammans. 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0