LIA-praktiken börjar

Dåså, nu drar jag igång min 10 veckor långa praktik på Svenssons i Lammhult. Det var första dagen idag och jag mjukstartade med att börja klockan 10. Fick sluta runt klockan 17 och är nu helt slut i kroppen. Och i huvudet. Allt är så nytt och alla nya människor som jag har träffat gör att jag blir alldeles snurrig i huvudet.
 
Imorgon är det klockan 9-18 som gäller och det känns redan att det är minst två timmar för länge, men det är bara för att jag inte är van att springa omkring bland folk och designade möbler hela dagarna. Jag är van att sitta still i 7 timmar framför skolbänken och lyssna och anteckna.
 
Men det gick bra idag. Jag fick flytta, möblera om, spackla, skruva och hjälpa kunder m.m. under dagen.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0