Nyårsafton

Åh vad roligt jag hade på nyår. Och maten blev så himla bra och god. Vi lyckades den här gången med. Vi hann till och med att äta alla rätter innan tolvslaget också, utan att stressa.
 
Och efter tolvslaget gick vi in och spelade spel och tog oss några glas till.
 
Bjuder på några charmiga bilder från nyårsafton.
Fick skjuss av brorsan hem också, så jag kunde sova i min egen säng. Somnade så fort jag la mig i sängen och klockan var väl runt 5 på morgonen så så konstigt var väl inte det.
 
Skönt att det året är över nu och jag kan blicka mot framtiden och ett bättre år. Jag tar studenten i vår till exempel och därefter kommer jag leva ett vuxet arbetsliv. Förmodligen.
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0