Bilar och katter

En annan dag träffade vi en annan kusin till mig och tittade på gamla bilar. Kanske inte min roligaste stund men sambo, pappa och två kusingrabbar tyckte att det var mycket roligare i alla fall. Vi grillade ihop framåt kvällen.
Och så har vi åkt till faster och myst med en 10 veckor gammal kattbebis. Lilla lilla fluffen. En av mina roligaste stunder men kanske inte grabbarnas.
Sen så tittade vi på fotbollsfinalen, både bronsmatchen och slutfinalen. Jag ville att Holland skulle vinna allt, men de vann bronset. Men jag är glad att Tyskland tog hem det hela ändå. Hellre något europeisk land än Argentina. Sverige var ju inte ens med.
Annars har vi åkt runt lite på Åland och tittat på miljön och omgivningen. Det är fint här ute på landet.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Fin bil

2014-08-25 @ 12:01:31
Postat av: David

Vet du årsmodellen på bilen?

2014-08-27 @ 13:51:49
Postat av: Louise

Har ingen aning David. Men gammal var den.

2014-08-29 @ 12:21:19
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: David

Okej

2014-09-01 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0