Midsommar nalkas

Midsommar nalkas med stormsteg och för första gången på 20 år känner jag mig omotiverad och oinspirerad att fira något.
 
Jag vet inte om det är det dåliga vädret som spökar eller att vi inte har förberett något som vi alltid brukar göra eller att mina vänner inte verkar ha tid för mig eller midsommar i år.
 
Men det blir nog bra när det väl är dags. Då brukar mitt glada humör skina ändå. Jag ska fira med mina vänner som jag alltid brukar göra. Jag älskar när det blir som det alltid brukar vara. Samma gamla tradition.
 
Vi ska vara i Tyresö, gamla uppväxtkommunen och ha picknick vid slottet (ändrade planer) Solsäter och dansa små grodorna runt midsommarstången och sedan hem till Hugos och Linas nya villa och grilla (otippat va?).
 
Så det är bara att packa med regnkläder, varma kläder och en flaska vin så ska det nog bli ett jättebra midsommarfirande.
(Midsommar förra året)
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0