Min Midsommar 2014

Lite bilder från Midsommar.
Vi gick till en midsommarstång och lyssnade på dragspel och fikade på en filt i gräset. Som tusen andra gjorde samtidigt också. Vi slapp regnet men vädret sänkte humöret lite i alla fall. Ruggit och kallt hela dagen.
Vi åkte hem och åt jordgubbs-mellanmåls-fika.
Vi spelade krocketspel. Ena gången vann jag klockrent, andra gången åkte jag ut först. Men jag vann en gång i alla fall och det är det vi räknar med.
Hugo la sig i kaninburen och myste med sina kaniner.
Vi busade med en hundvalp.
Och sen så åt vi en himla massa mycket mat.
 
Sedan så sov vi över hos Hugo och Lina och myste med hundvalp så mycket han orkade.
Ja, det blev en bra Midsommar tillslut. Trots min dåliga motivationsnivå. Vi var 6 vänner som åt, drack och umgicks gott i över ett dygn och baksmällan dagen efter ska jag inte ens nämna. Men nu är jag hemma och mår bra.
 
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0