Ansvar och frihet

Jag måste fan vara dum i huvudet som självmant väljer att duka ett bord i rosa tema. Jag tycker inte ens om rosa, men det har väl smittat av sig från min bästa vän som älskar rosa.
Jag försökte ju duka efter ett lila tema, men det fanns inte tillräckligt med lila produkter för det. Den här dukningen fick jag eget ansvar över. Jag fick bestämma helt själv hur det skulle se ut och vilka produkter som skulle ingå. Det känns jättebra att få ett sånt förtroende på praktiken. Ansvar och frihet, det är utvecklande det.
 
Men visst blev det snyggt ändå? Jag är supernöjd med den exponeringen. Hoppas bara att de andra tycker om dukningen också.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0