HIMYM

Efter att jag har sett det sista avsnittet på How I met your mother i helgen kan jag inte slutat att tänka på det. Om du inte har sett det och tänker se det ska du inte läsa mer av inlägget, för jag tänker spoila en del.
 
 
 
Läs inte mer. Jag menar allvar.
 
 
 
 
 
 
Skyll dig själv.
 
 
 
Tyvärr så gillade jag inte mamman. Inte alls. Hon passade liksom inte in. Fick inte någon bra presentation heller.  Och under de sista avsnitten blev folk olyckligt kära, barn föds, andra dör, vänner splittras och det känns numera meningslöst att kolla på de gamla avsnitten. De sista avsnitten gick så fort och ändrade hela serien att jag känner mig helt tom inför serien. Jag känner mig inte tillfredsställd med avslutet av en av mina favoritserier.
 
Visst avslutades den bra, men det kunde ha vart mycket bättre. Jag saknar spänningen, ovetandet och mystiken. Nu är allt borta.
Jag måste nog se om de två sista säsongerna.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0