Första nya arbetsdagen

Första dagen på det nya jobbet är avklarat. Jag har jobbat på Åhléns idag. Jag fick provjobba på herravdelningen där jag aldrig har vart förut. Jag har vart nervös hela veckan och egentligen hela dagen idag också. Men jag överlevde.
Jag sätter liksom press på mig själv. Och alla kunder satte press på mig också när de ställde en massa frågor om sortimentet som jag aldrig har sett förut. Men generellt gick allting bra. Det är mycket man ska kunna. Det är mycket man ska komma ihåg. Men det gick bra. Roligt också.
 
Nu på kvällen har jag pustat ut och halvsover på soffan med huvudvärk. Allt bara släppte. Nu är allt på riktigt.
 
Nu ska jag bara lära mig hela sortimentet, alla detaljer med kassan och Åhléns chefer och personal.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Flög du dit???

2014-11-20 @ 15:16:40
Postat av: Louise

Nä. Jag sitter på bussen ju.

2014-11-22 @ 17:40:07
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lycka till

2014-12-03 @ 13:15:42
Postat av: Louise

Tack

2014-12-09 @ 17:52:45
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0