Börjar känna mig rastlös

Förskolan har inte ringt på bra länge nu, så min tjänst behövs inte just nu. Och det är ju bra, för de, att de klarar sig utan mig. Men dåligt för mig.
Jag har vart hemma istället och städat och tvättat nästan varje dag. Börjar känna mig rastlös, även om det fortfarande finns tonvis med saker att göra här hemma. Skura, diska, möblera om, julpyssla och sortera pappershögar. Men det är ju så tråkigt.
 
Som tur är så ska jag träna ikväll och kanske en sväng förbi kontoret och jobba lite. Annars ska jag jobba mer imorgon på kontoret. Så aktiviteterna kommer. Det blir mer träning på torsdag och sedan ska jag bowla på fredag också.
Igår sysselsatte jag mig med oljemålning på min femte tavla. Men den blev inte så bra... så måste hitta på någon bra lösning att lappa över såren. Det var första målningen jag grundade motivet med blyerts också, men det hjälpte ju inte.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0