Strike dubbelt upp

Det blev en lyckad kväll igår. Vi firade både min pappa med Fars dag två dagar för tidigt och mig, för det har hänt en bra grej för mig, men det återkommer jag till.
Pappa kom hem till oss och vi öppnade en flaska champagne (Nalles initiativ) och skålade med.
Sedan gick vi till en restaurang som låg precis bredvid bowlinghallen och åt middag. Det blev en köttbit och pommes för oss alla tre. När magen var full var det dags att bowla. Yeah.
Vi bowlade i två timmar och det gick upp och ner för oss alla. Men alla lyckades få minst två strikar var (ja, vi är inga proffs direkt...) och sedan slutade det med att jag vann hela serien. Woho! Good for me.
Vi åkte hem till oss sen och grabbarna drack Irish coffee och jag tog kaffe och avec. Helt otroligt satt vi uppe hela natten och pratade om allt mellan himmel och jord. Lagom till att morgonen började gryna var det dags för pappa att åka hem.
 
Så det var en lyckad kväll. Rolig och händelsefull. Och jag vann!

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Va roligt

2014-11-13 @ 00:14:28
Postat av: Louise

Yey. Det var jättekul. Och det är inte ofta jag vinner heller

2014-11-25 @ 21:46:42
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis då B^)

2014-12-03 @ 13:21:54
URL: http://Emsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0