Utbildningsdag

Jag har vart på utbildningsdag idag på det nya jobbet. Eller inför det nya jobbet. Lärt mig lite säkerhetsregler och kassan. Men det känns som att jag behöver flera månader på mig att verkligen lära mig kassan. Jäklar alltså.
Jag är fortfarande sjukt nervös inför det nya jobbet. Känner mig pirrig och darrig. Men det ska nog gå bra när det väl börjar. Vilket kan vara vilken dag som helst.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Det kommer gå jättebra. Tro på dig själv och ta det lugnt bara.

2014-12-03 @ 13:17:28
Postat av: Louise

Utbildningsdagen gick bra och nu är det bara mycket info som man ska lära sig och komma ihåg. Men det kommer att gå bra. Jag får öva och öva.

2014-12-21 @ 14:18:36
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0