Teater

I lördags var jag även på en teaterföreställning. Jag, Nalle och Nalles mamma var och såg på "Kom igen Charlie" med Robert Gustavsson i huvudrollen. Det är en jätterolig komedi på hög nivå med en stjärnspäckad ensemble med Robert, Susanne Reuter och Claes Månsson i rollerna. Peter Dalle har regisserat showen som utspelades på Oscarteatern i Stockholm.
På slutet blev det spännande och typ barnförbjudet och då menar jag inte intima kärleksrelationer. Utan med dräkter, eld och fördommar. Så jag kan starkt rekommendera "Kom igen Charlie" för alla med humor.
Vi käkade middag innan inne i stan och hade det trevligt. Umgicks och allt sånt där. Blev mätta. Åt kladdkaka till efterrätt och så. Yummie.
Vi avslutade kvällen med ett glas vin på Radisson Blu Royal Viking Hotel och snackade av oss lite. Allting gott, slutet gott.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0