Det ena ledde till det andra

När vi satt i bilen på vägen hem från hotellweekenden i Dalarna svänger Nalle av vägen och stannar till. Båda telefonerna låter och trafiken susar fort förbi bredvid. Nalle går ut ur bilen, ställer sig på knä bredvid mig, jag fortfarande sittandes kvar i bilen och ställer den där viktiga frågan.
 
Fast det lät mer:
 
Jag tycker att vi ska förlova oss.
 
Sedan fortsatte han säga en massa fina saker men så fort jag hörde det där första, det där att han ville förlova sig med mig, då slutade jag att lyssna. Jag blev så glad. Jag blev så lycklig.
Han visade en ring han hade köpt och det var den finaste ringen jag någonsin har sett. Ja, jag svarar ja.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0