Semester

Jag kanske inte har hunnit säga något men på söndag ska jag åka till Sälen med familjen. Det är jag, min fästman, min mamma och bror som ska åka på skidsemester tillsammans.

Det var 10-15 år sedan någon av oss åkte skidor sist. Så det ska bli en intressant upplevels. Vet inte ens om jag kan stå på ett par skidor längre. Men det är bara att försöka. Jag har ju några dagar på mig att lära mig.

Jag har verkligen sett fram emot resan. Jag har längtat och gått och tänkt på Sälen i flera veckor. Vad vi ska göra, vad vi ska äta, vad jag ska ha med mig o.s.v. Det ska bli så roligt.

Vi ska bo i en stor stuga nära backen och åka skidor dagarna i ända, ja, om det finns någon snö där, det vill säga. Åh, vad jag längtar.


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0