Tell me

Imorgon (lördag) ska jag och Nalle åka iväg på en liten weekend tillsammans. Jag vet inte vart vi ska (eller kommer inte ihåg det i alla fall) och Nalle vägrar säga. Han säger att det är en överraskning. Men jag gillar inte överraskningar. Jag vill veta. Jag vill ha kontroll.
 
Så Nalle har sagt att jag ska packa väskan för två dagar med varma kläder, kalla kläder, badkläder, finkläder, vardagskläder och allt möjligt som kan vara bra att ha med. Promenadskor och finskor.
Vi ska gå upp tidigt och åka bil någonstans. Sedan tror jag att vi ska sova borta, inomhus och jag tror att vi ska äta på någon fin restaurang. Men det är bara gissningar.
Det ska bli spännande att åka iväg. Men jag tycker inte om att inte veta något. Jag blir tokig. Jag är ju en perfektionist med kontrollbehov som behöver få reda på allt som gäller mig och min omgivning. Så tell me.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0