"Klonk klonk"

En heldag på lagret och några timmar hit och dit på kontoret har jag avverkat denna vecka. Även ett extra träningspass, städning och fyllt en flyttkarton med böcker har jag hunnit med. Men det har vart en lugn vecka. En skön och behaglig vecka.
Förutom att min kropp håller på att fallera. När jag hade tränat i måndags fick jag så ont i höften att jag knappt kunde gå efteråt. Det liksom klunkade när jag böjde det 90 grader framåt. Det försvann lite dagen efter men då fick jag ont i svanken istället. Och sedan kom klonkandet i höften tillbaka i onsdags och gjorde ont igen. Jag har försökt att stretcha och träna igen efter det. Och ännu mer stretchande och nu på fredag tror jag att det är bra i höften.
 
Ja, förutom att mina armar och ben domnar bort när jag sover och jag vaknar av en stickande känsla i hela benet. Jag byter sida, somnar om och vaknar igen av en stickande känsla i andra benet. Eller axeln.
Tror att min kropp strejkar och vill sova i vår nya mjuka stora säng som vi beställde i måndags. Men min kropp får vänta till vecka 27 innan vi får hem sängen. (Längtar!)
 
Men skit i det!
 
Imorgon åker jag och fästmannen till Hälsingland och öppnar upp sommarstugan där. En renovering i badrum, kök och sovrum ska ha åtgärdats och vi ska kolla läget och se om de har gjort sitt jobb. I höstas när de gjorde renoveringen klantade de sig och gjorde fel och glömde en massa saker. Som de nu ska ha gjort om och snyggat till. Som vi ska kolla på. Samt sätta igång vatten, värme och flytta runt på möbler. Jag hoppas på det bästa men jag är väldigt skeptiskt till att de har skött sig.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0