Ut och träna

Jag ska försöka gå ut och löpträna idag, efter 3 veckors uppehåll och en förkylning däremellan. Det kommer ta emot och jag kommer flåsa som en get. Men jag måste försöka få tillbaka min kondition igen. Jag behöver träning. Och jag behöver verkligen konditionen.
Jag har sprungit varje månad, varje år sedan gymnasietiden. Det är den träningsformen som funkar. Det är löpträning som jag kan liksom. Så det tänker jag fortsätta med. Wish me luck.

Skriv tillbaka
Postat av: Louise

Det gick ju bra att springa. Fick lite håll på slutet bara och flåsade som en get hela tiden. Men annars så gick det förvånansvärt bra att springa.

2015-05-08 @ 17:09:54
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0