1:a Advent

Första advent är äntligen här. Det är tre och en halv vecka kvar till julafton. Det är 24 dagar kvar till julafton.
Adventsljusstakarna är framme och stjärnorna hänger i fönsterna. Julmusiken är igång. Jag ska äta gröt.
 
Igår var min bästa vän hemma hos mig så bakade vi lussebullar med vit choklad i och pepparkakor med glasyr hela dagen. Det var jättekul. Och mysigt.
Snart är julen här och jag blir sakta redo för den. Några julklappar är redan inhandlade. Jag hittade två jättefina turqouisa adventsstjärnor som jag var tvungen att köpa. Så fina. De första jag någonsin har köpt.
Men många tomtar saknas. Och julgranen. Och såklart snön.

Skriv tillbaka
Postat av: Emm

Jättehärligt! Ha en fin advent!

2015-11-29 @ 14:44:14
URL: http://www.motherofbutterflies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0