Bästa Hundfjället

Idag har vi åkt skidor på Hundfjället. För övrigt de bästa backarna i hela Sälen. Men det har vart svinkallt och blåsigt hela tiden så det har inte blivit så mycket skidåkning som jag önskat.
Men inga ben brutna och inga fingrar förfrusna idag heller. Bara glidit omkring bland snön. Tittat på utsikten. Lunchat i värmen. Fortsatt glida omkring i backarna.
På kvällen tog jag mig ett välförtjänt glas vin (eller två) och sedan började jag, fästmannen och min bror spelade Monopol till sena natten. Och efter många slitsamma timmar så vann jag spelet. För första gången. Utan fusk till och med. Helt otroligt. Jag har aldrig vunnit i Monopol. tidigare Men idag så.
 
Nu kommer jag verkligen att sova gott.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Grattis/Nalle

2016-02-03 @ 10:46:21
Postat av: Anonym

Men typ en månad sent 😉 Puss/Nalle

2016-02-03 @ 10:47:06
Postat av: Louise

Äsch då.

2016-02-07 @ 20:18:55
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0