Imellanåt

Jobben har börjat rulla på nu efter dagar av uppehåll. Oftast blir jag ivägskickad långt norr över stan för att jobba några timmar. Men några timmar är bättre än inga timmar.
 
Och eftersom det är lite lägre med jobb just nu passar jag på att måla om i sovrummet. Än så länge har jag bara målat fönster och dörrar, men planen är att både tak och väggar ska också målas om snart. Först ska alla hål spacklas igen och lister ska latex:as ihop. Och vi ska bestämma vilken nyans på väggarna vi ska ha också. Kulören vet vi redan men den återkommer jag till när vi har kommit längre i projektet.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Du e så duktig så! /Nalle

2016-03-14 @ 22:14:08
Postat av: Louise

Men det går sakta framåt. Sakta men säkert.

2016-03-18 @ 13:08:39
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0