8 månader

Idag fyller Theo 8 månader. Grattis grattis bästa Theo. Min lilla plutt som börjar bli stor nu. (Eller han är ju alltid min lilla plutt, men lite äldre har han dock blivit).

Det firades med en promenad, vada i sjön, leka mycket tillsammans och äta en massa fruktpuré.


Och just det. Theo lärde sig att krypa också. Kom som en oväntad bonus. Han har inte ålat eller hasat sig fram tidigare. Men för tre veckor sedan ställde han sig upp på alla fyra bara, för första gången. Han stod på knäna korta stunder och la sig på mage med en gång.
 
Men nu så idag så kryper han. Min duktiga kille. Jag blir så stolt och glad när han visar tecken på utveckling och styrka, som jag inte har påverkat eller hjälpt till med. Han har lärt sig själv liksom.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0