5 månader

Hipp hipp hurra! För idag fyller Theo 5 månader! Min lilla plutt som nyligen ploppade ut ur mig. Nu fyller han hela 5 månader. 


Theo kan sitta i matstolen själv och snart även helt själv utan nåt stöd. Han kan stå och bära sin egen kroppsvikt, med lite balansstöd. Theo tycker om att äta mat. Han älskar att ligga på mage sitta och stå upp. Nu har han också tränat mycket på att rulla runt. Och han snackar en hel del med oss. Än så länge verkar det som att han är vänsterhänt, för han håller ofta i sin vänsterfot med sin vänsterhand. Och håller gärna leksaker med vänsterhand också. 

Jag är så stolt över min duktiga son. Grattis Theodor på månadsdagen. Älskling. 


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0