Aj aj, så ont det gör

Aj, fan, skit också. Jag har bränt mig på underarmen... (igen). Fan vad det svider. Jävla skit. Brände mig på en ljuslykta. Hela armen är nu röd och uppsvälld. Försöker att kyla ner den nu med kylbalsam...... men det svider ju så mycket.
Jag vet inte hur många gånger jag har bränt mig... säkert 5-8 gånger. Nån gång varje år nästan.
Annars, innan, så har jag vart så himla trött idag. Sov hos Björn inatt och idag har jag bara sovit och slappat i vaket tillstånd. Åt frukost när Björn kom tillbaka och käkade lunch. Fastnade framör tv:n sen. Såg filmen " Den siste Mohikhanen ". Ganska bra film men alla dog typ i den, det var ju inte lika bra.  

Scouting sen. En annan scoutledare skulle hålla i mötet, men hon kom inte. Good.... Så jag och en annan ledare började leka med barnen istället. Lite längre än vad vi brrukar. Ungarna var väldigt uppspelta, hela tiden. Vilket inte var så passande för mitt trötta humör. "Orka" tänkte jag hela tiden. Orka. Tiden gick och vi fick ta hand om mötet själva. Chiffer, hemliga bokstäver, skulle vi lära de. Lina kom senare och hjälpte till. Allt gick bra och så. Och sen då så brände jag mig också. Jah, kanske inte så bra, men det var ju inte med flit. Jag vet ju hur ont det gör. Det svider i flera timmar. Jag känner det nu. Det svider fortfarande. Det gör ont...... aj.

Ska sova hos Björn igen inatt. Han kan få blåsa på mig, på mitt onda. ;P
Kram kram på er andra

// L

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0