Träningsverk och ballonger

Sådär ja, då satt man här igen. Tänkte bara berätta lite vad jag har gjort den närmsta tiden. Uppdatering liksom.
I måndags var jag på miniorträff och då tränade vi på att gå fackeltåg. För på Valborg ska mina miniorer tända den stora majbrasan. Så vi gick fram och tillbaka under en timme med en stor pinne i handen. Måttligt roande...

Tisdagen sen så tränade jag lite. Först var ute och joggade med mamma och sen tränade jag benen. Fy fan, vilken träningsverk jag fick efter det. Så ont på baksida av lår och bak. Benen har jag tydligen inte tränat så ofta.
Träffade Björn sen på kvällen och sov över hos honom. Trevligt trevligt.

I onsdags så fick jag ta bussen hem från Björn. En 40-årig ("nysvensk") man började prata med mig. Frågade om jag bodde där eller om jag hade hälsat på mamma. Ja ingen av de alternativen stämde ju....
När jag väl kom hem ville Fredrik att jag skulle följa med honom att handla skor och kläder. Så det gjorde jag ju självklart. Vi gick runt i två timmar och velade fram och tillbaka på skor och skjortor och matchande slipsar och gud vet vad. När vi väl kom hem sen med påsar fulla av skor och skjortor fick jag reda på att jag kunde få provjobba på en nattklubb och hjälpa till på en studentskiva. Så ja, jag har jobbat natt idag. Tror att jag var hemma runt 4-tiden.

Idag, torsdag, är det som sagt Valborg. Valborg! Jag skulle hjälpa till på Fornudden med att sätta upp försäljningsstånd och blåsa upp ballonger m.m. idag på förmiddagen så någon lång nattsömn blev det inte direkt. Trött nu sitter jag här hemma och dricker lite kaffe för att hålla mig vaken. Ska sedan dit igen under kvällen och hjälpa till att tända brasan och sånt. Kom gärna dit.
Ska förmodligen ut sen, med Björn och några av mina andra kompisar. Ut till slottet. Nice. Vi hörs väl senare. Have it gött.

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra Valborg gumman, för oss blir det party, party hehe.

Najs att du skrev gött...de e rätta takter det ;-)

Puss puss på dej babe

2009-04-30 @ 17:39:42
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Å va kul att du fick provjobba lite. Hoppas att det är brättre än det förra stället. Gick det bra? Var det kul??? Lycka till!

2009-05-02 @ 19:35:31
Postat av: Sofie

Lycka till på (prov)jobbet

2009-05-03 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0