Han är på Sös igen

Brorsan åkte in till Sös idag igen. Nu och nästan hela dagen har han legat inne på dropp. Han väntar på en operationstid och läkarna vet inte när de kan. Han ska ligga på sjukhuset under natten. Han kanske måste ligga där i flera dagar.
Jag pratade med honom på telefon idag och han lät dåsig och jättedålig. Usch, jag tycker det är jättejobbigt. Jag sitter här hemma och får nästan en tår i ögat av att bara skriva det här.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Men lilla gumman. Du måste vara stark nu. Det kommer gå jättebra med brorsan. Han klarar det. Jag ringer dig imorgon. Kram på dig gumman.

2011-01-21 @ 01:50:08
Postat av: Nalle

Men älskling! Vi får besöka honom idag! Se hur han mår och pigga upp honom! Allt kommer å gå bra, precis som du brukar säga till mig! Kraaam å Pusss

2011-01-21 @ 09:40:17
Postat av: David

Fan låter ju jobbigt

2011-01-21 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0