Pain in my ass

Vilken lång dag det har varit idag. Gick upp klockan 8 på morgonen, käkade frulle och drog till Tyresö. Träffade Lina där och vi drog iväg och shoppade lite. Till Haninges nya Port73, nytt köpkvarter tydligen.

Åt lunch där, en stor god glass och en kaffe. Mums. Åkte hem till min mor och hämtade min gamla cykel. Allt det här skedde innan klockan 13(!?).
Jag rustade upp gamla Gurra (min cykel), pumpade däck och sånt och sen så cyklade jag och Lina iväg till Alby friluftsgård fram och tillbaka. Lina hade ett ärende åt det hållet och jag hade inget bättre för mig så jag hängde med.
Lite (mycket) träning skadar ju inte. Har ändå inte tränat på flera dagar.

Min cykel Gurra

Fy sjutton vad jobbigt det var. Jag har nog inte cyklat på 2-3 år. Ganska långsamt och vinglit gick det i början, men sen så fick jag fart. 
Fick skavsår på tummen av allt växlande och satan vad ont i arslet jag fick av sadeln. Snacka om gammal smärta. Har fortfarande ont 8 timmar senare.

Aja, hur som helst. Vi cyklade omkring i typ någon timme tror jag. Drack sen lite kaffe hemma hos Lina. Saft också!
Sen drog jag hem till mamma och fick tydligen mat där. Och det tackar man ju inte nej till.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0